м/о вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Науково - методична проблема методичного об'єднання вчителів суспільно - гуманітарного циклу
"Здійчнення компетентнісно - орієнтованого до навчання і виховання школярів з предметів суспільно - гуманітарного циклу"
Склад членів методичного об’єднання
1. Луцук Марія Миколаївна - вчитель світової літератури, керівник методичного об'єднання
Освіта - вища
Стаж - 31 рік
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання - старший вчитель
Тема по самоосвіті - «Формування читацьких компетентностей учнів на уроках світової літератури»
Форма узагальнення – методичний посібник
2. Богельська Галина Григорівна - вчитель української мови та літератури
Освіта - вища
Стаж - 33 роки
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Тема по самоосвіті «Компетентнісний підхід у навчанні української мови»
Форма узагальнення – показовий урок
3. Дерачиць Ірина Миколаївна - вчитель української мови та літератури
Освіта - вища
Стаж - 18 років
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання - старший вчитель
Тема по самоосвіті - «Формування мовленнєвих компетентностей учнів на уроках української мови»
Форма узагальнення - методичний посібник
4. Діжурко Олена Адамівна - вчитель історії та привознавства
Освіта - вища
Стаж - 19 років,
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання - старший вчитель
Тема по самоосвіті - «Формування предметних компетенцій на уроках історії та правознавства»
Форма узагальнення - методичний посібник
5. Мазанович Варвара Валентинівна- вчитель історії
Освіта - вища
Стаж - 15 років
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання - старший вчитель
Тема по самоосвіті - «Формування логічних компетенцій на уроках історії»
Форма узагальнення – показовий урок
6. Дерачиць Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури, музичного мистецтва
Освіта - вища
Стаж - 19 років
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії
Тема по самоосвіті - «Ігрова діяльність на уроках музичного мистецтва»
Форма узагальнення - методичний посібник
7. Цибульська Тамара Віталіївна - вчитель англійської мови
Освіта - вища
Стаж - 2 роки
Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії
Тема по самоосвіті - «Гра як засіб інтенсифікації навчання іноземної мови»
Форма узагальнення – показовий урок
Тематика засідань методичного об’єднання
І засідання (організаційно інструктивне)
Дата проведення – вересень
Тема: Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу
Мета: Проаналізувати результативність роботи методичного об'єднання за минулий рік, затвердити календарні плани з предметів суспільно-гуманітарного циклу, визначити напрямки роботи кожного вчителя у складі шільного методичного об'єднання, ознайомитись з нормативними документами про викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надати необхідну допомогу в розв’язанні проблемних питань.
ІІ засідання
Дата проведення – листопад
Тема: Компетентність та компетенції. Професійна компетентність учителя та компетентність особистості.
Мета: сформувати поняття «компетентність» та «компетенції», розглянути, що належить до професійної компетентності вчителя та які компетентності особистості; опрацювати ключові компетентності учнів у процесі навчання та шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій.
ІІІ засідання
Дата проведення – лютий
Тема: Метод проекту як засіб формування компетентнісного підходу до навчання та виховання.
Мета: ознайомлення з поняттям «проектна технологія», головними її етапами на уроці; як потрібно створювати проект; дати аналіз уроку з використанням методу проекту; виробити методичні рекомендації щодо використання на уроці методу проекту, який сприяє формуванню необхідних компетенцій.
ІV засідання
Дата проведення – травень
Тема: Результативність роботи по здійсненню компетентнісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання школярів.
Мета: проаналізувати роботу методичного об'єднання по проблемі «Здійснення компетентнісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання школярів» та визначити завдання на наступний навчальний рік, заслухати вчителів про роботу по даній проблемі, провести підсумок про досягнення учнів з предметів суспільно-гуманітерного циклу.
|